Werkwijze ergotherapeuten

WERKWIJZE ERGOTHERAPEUTEN

Werkwijze in samenwerking met ergotherapeuten

Werkt u als ergotherapeut en moet er bij uw cliënt iets worden aangepast in de woning, zoals het plaatsen van een beugelf handgreep, het verwijderen van een drempel, aanpassen van het toilet etc., dan kunnen wij deze aanpassingen bij uw cliënt uitvoeren in samenwerking met u.

 

Klus aanmelden

Met ons speciale aanmeld formulier voor ergotherapeuten, kunt u een klus aanmelden die bij uw cliënt moet worden uitgevoerd.

Wij sturen u vervolgens altijd eerst een offerte, zodat u die met uw cliënt kunt bespreken.

Heeft u foto's van de locatie waar de klus moet worden uitgevoerd, bijvoorbeeld de plek waar een beugel geplaatst moet worden of waar een drempelvervanger geplaatst moet worden, dan ontvangen wij deze graag. Hiermee kunnen wij de klus zo efficiënt mogelijk voor uw cliënt uitvoeren.

 

Materialen of hulpmiddelen

Heeft u zelf materialen en/of hulpmiddelen gekocht, dan kan een van onze klussers deze bij uw cliënt monteren. Wij kunnen geen garantie geven op de door ingekochte materialen o hulpmiddelen.

Als wij materialen voor uw cliënt inkopen, dan brengen wij de tijd in rekening die daarvoor nodig is.

 

Betrouwbare, klantvriendelijk klussers

Met altijd voorhanden krijgt uw cliënt ervaren, klantvriendelijke en betrouwbare klussers thuis. Wij laten in overleg u of uw cliënt  weten wie er langskomt. Onze klussers zijn herkenbaar aan de blauwe bedrijfskleding.

 

Het is voor ons erg belangrijk dat u en uw cliënt tevredeb zijn over onze diensten. Mocht er iets niet in orde zijn of heeft u een aanvullende vraag, neem dan alstublieft contact met ons op. Wij geven garantie op de klussen die wij uitvoeren.

 

Werkwijze altijd voorhanden in 5 stappen

Wij werken met 5 simpele stappen.

 

Stap 1:  

U meldt een klus aan voor uw cliënt of neemt contact met ons op via e-mail of telefoon. 

 

Stap 2:   

Wij bespreken de klus met u en/of uw cliënt, of een van onze klussers komt vrijblijvend nij uw cliënt op bezoek om de hulpvraag samen met u en uw cliënt te bespreken. Vervolgens brengen wij een offerte uit.

 

Stap 3:

Wij spreken met uw cliënt af wie de klus komt uitvoeren en wanneer. Indien nodig kunnen wij de afspraak met u coördineren.

 

Stap 4:    

Onze klusser meldt zich bij uw cliënt in de herkenbare altijd voorhanden-kleding . De klusser kan zich te allen tijde legitimeren met ID of paspoort.

 

Stap 5:    

Onze klusser voert de klus uit en laat de ruimte opgeruimd en schoon achter.  


Indien gewenst kunnen wij tijdens de uitvoering en/of na afronding van de klus met u contact houden.  

 

Tarieven:

  • Wij werken met standaard uurtarieven, inclusief voorrijkosten binnen de regio, exclusief 9% of 21% BTW (afhankelijk van het type klus). U kunt erop rekenen dat onze klussers het juiste gereedschap bij zich hebben. Vraag voor kleine klussen naar ons vriendelijke-half-uurtarief.
  • Parkeerkosten worden 1-op-1 doorberekend.
  • Een annulering van een geplande afspraak door u of uw cliënt ontvangen wij, bij voorkeur telefonisch, graag uiterlijk 24 uur van tevoren. Wij houden ons het recht voor om, bij verzuim, een arbeidsuur in rekening te brengen.
  • Op verzoek maken wij voor alle klussen vrijblijvend een offerte.
  • U ontvangt achteraf, na het uitvoeren van de klus, van ons een (digitale) factuur.

 

altijd voorhanden

Het betrouwbare klusbedrijf in uw regio.

 

Wij helpen u met de klussen die blijven liggen en aanpassingen die gedaan moeten worden om het wonen aangenamer en veiliger te maken.

Goede communicatie voor, tijdens en na de klus, kwaliteit en het bieden van oplossingen vinden wij belangrijk!

 

Den Haag/Leiden  : 070 3611706

Stedendriehoek    : 0570 581234

 

info@altijdvoorhanden.nl

 

 

Copyright @ All Rights Reserved